Pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta acest website foloseste cookies. Accesand elementele si deruland paginile site-ului iti dai acordul pentru folosirea cookie-urilor. Pentru mai multe informatii te rugam sa consulti Politica de Cookies.

OK
Valuta:RON
 
×
COSUL DE CUMPARATURI ESTE GOL
×
×
Nu exista produse in lista de dorinte
×

Autentifica-te

Ai uitat parola?

UTILIZATOR NOU

Inregistreaza-te si profita de avantajele unui Cont Nou.
Vei putea sa:
-Primesti newsletter-uri exclusive
-Salvezi produsele tale preferate
-Achizitionezi mai rapid
-Verifici statusul comenzilor tale 

Inregistreaza-te

Intrebari Frecvente

Trebuie sa ma inregistrez pentru a plasa o comanda pe Malagoli.ro?

Plasarea unei comenzi pe Malagoli.ro nu este conditionata de inregistrarea unui cont. Totusi, recomandarea noastra este sa te inregistrezi, pentru a cumpara rapid si usor si a beneficia de acces la istoricul si starea comenzilor. 

Cum comand? 

Cumparaturile online pot fi o modalitate placuta si usoara prin care sa achizitionezi produsele mult dorite.

Prin intermediul malagoli.ro poti comanda online, cu plata ramburs (doar pentru Romania), PayPal sau prin card, produsele pe care le doresti. Fiecare produs pe care doresti sa-l achizitionezi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi. 

Cosul de cumparaturi actualizat va aparea in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti: 

-  modifica cantitatea fiecarui produs comandat

-  vizualiza costul produselor alese

In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Finalizeaza comanda”. Acest pas te va duce la o pagina unde iti vei completa datele personale, adresa de livrare si vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. 

Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un email de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi. 

Pot trimite un produs sub forma de cadou?

Da, poti trimite produse sub forma de cadou. Serviciul de impachetare cadou este gratuit.
Introdu noua adresa de livrare pe pagina de finalizare a comenzii, in sectiunea DETALII LIVRARE.

Cum stiu daca comanda mea a fost plasata cu succes?

Atunci cand comanda ta este plasata cu succes, vei primi o confirmare prin email impreuna cu factura si detaliile de plata.

Pot modifica o comanda?

Este posibila modificarea la cerere a comenzilor online in termen de 24 de ore de la efectuarea acestora, exceptie facand cazurile in care comanda a fost deja expediata.

Pentru a modifica o comanda contacteaza-ne prin email la contact@malagoli.ro.

Pot anula o comanda?

Este posibila anularea la cerere a comenzilor online in termen de 24 de ore de la efectuarea acestora, exceptie facand cazurile in care comanda a fost deja expediata.

Anularea se poate face prin email la contact@malagoli.ro.

Cum se proceseaza comenzile? 

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil. 

Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul procesarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin email pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii.

In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor.

Comenzile nu sunt procesate la sfarsit de saptamana si in perioada sarbatorilor legale. 

Ce metode de plata acceptati?

Poti plati la livrarea comenzii (ramburs) sau online cu cardul in momentul plasarii comenzii.

Malagoli.ro accepta plata prin intermediul PayPal si prin urmatoarelor carduri bancare de credit sau debit: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard.

 

Cum se face livrarea?

Livrarea comenzii se face prin serviciul de curierat rapid la adresa introdusa in sectiunea DETALII LIVRARE.

Durata expeditiei se calculeaza in functie de stocurile disponibile: intre 24 ore si pana la maxim 7 zile lucratoare. 

Pentru a evita orice problema la livrare te rugam sa mentionezi in datele tale de livrare un numar de telefon la care poti fi contactat de catre curier in ziua livrarii.

Pot vedea istoricul comenzilor mele?

Utilizatorii inregistrati au optiunea de a vedea istoricul comenzilor efectuate accesand "Contul meu" si sectiunea "Comenzile mele".

Ce se intampla daca nu sunt acasa cand soseste curierul?

Curierul te va contacta la numarul de telefon pe care l-ai furnizat pentru a stabili o alta livrare.

Care sunt taxele vamale pentru comanda mea?

Politicile vamale variaza mult de la o tara la alta. Te rugam sa contactezi biroul vamal local pentru mai multe informatii despre taxele vamale aplicabile.

 

Trebuie sa platesc taxe vamale daca comanda mea este livrata in afara Uniunii Europene?

Da, clientul este responsabil pentru toate taxele vamale aplicabile pentru comenzi expediate in afara UE. Acestea vor fi facturate separat de catre TNT, curierul nostru.