Pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta acest website foloseste cookies. Accesand elementele si deruland paginile site-ului iti dai acordul pentru folosirea cookie-urilor. Pentru mai multe informatii te rugam sa consulti Politica de Cookies.
1.8. Returnarea produselor
• 1.8.1. Clientul Malagoli poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
- 1.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
- 1.8.1.2. Produsele au fost livrate/facturate gresit;
- 1.8.1.3. Produsele prezinta defecte;
- 1.8.1.4 Produsele nu corespund cu cele comandate de catre Client;
- 1.8.1.5. "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
• 1.8.2. Clientul se obliga sa notifice Malagoli, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
• 1.8.3. Clientului care a notificat Malagoli conform art 1.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Malagoli va considera cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
• 1.8.4. Clientul Malagoli nu poate returna produsele achizitionate si/sau nu poate pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- 1.8.4.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 1.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 1.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
- 1.8.4.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 1.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate documentele intacte care l-au insotit).
- 1.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs care facea parte dintr-un kit. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit.
• 1.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, acesta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
• 1.8.6. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 1.8.1.3, iar Malagoli nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 1.8.5.
• 1.8.7. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre client, nu se ramburseaza.
• 1.8.8. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 1.8.1.1; 1.8.1.2; 1.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 1.8.1., situatie in care Malagoli va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 1.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina Malagoli.